2014. február 11., kedd

#5. rész

-Valami emberi öltözéket kell keresnünk. - kutatott Aaron a szekrényben.Én csak álltam mellette,és néztem azt,hogy mit csinál. - Ez az!Vedd fel ezt!-adott a kezembe egy miniruhát."Ezt most ő sem gondolja komolyan!Ki az az elmebeteg,aki október végén miniruhában mászkál az utcán?Egyébként is világéletemben utáltam ezeket a göncöket.Valószínűleg halálom után sem változtatok ezen."
-Nem Aaron,tudod milyen hideg van kink?És amúgy sem vagyok kurva..-dobtam vissza neki,mire ő morgott valamit és tovább keresgélt. -Egyszerűbb lesz ha én keresek valamit.-térdeltem le mellé,majd finoman arrébb löktem őt.Pár perc keresgélés után meg is lettek a ruhák.Én egy piros-fekete kockás rakott szoknyát találtam,halálfejes pólóval,fekete pamut combfix-el,egy bakanccsal és egy bőrkabáttal.Aaronnak pedig találtam egy fekete farmert,egy együtteses pólót,szintén bakancsot és egy farmerkabátot.Amikor egymás mellé álltunk és lecsekkoltuk a kinézetünket a tükörben,úgy festettünk,mintha valami punk meséből léptünk volna ki,és Aaron volt a királyfi,én meg a királylány."Kár,hogy még nem volt olyan mese,amiben halott punkok vannak."
-Miért nem vetted fel azt a ruhát,amit én mutattam?Ugyanolyan rövid volt,mint ez a szoknya..-mondta sértődötten.
-Mert ez jobban tetszik és egyébként is...ez combközépig ér,az meg alig takart valamit.-mosolyogtam.
-Mindegy.Ebben is nagyon tetszel.-húzott magához,majd egy puha puszit nyomott a számra.Felkuncogtam.
-Figyelj..mi lesz anyuékkal?-néztem rá kétségbeesetten.
-Nem ismeri más ezt a helyet.Nem szólhatunk senkinek,mert azt hiszik,hogy mi voltunk.Gondolom nem akarsz x évig börtönben csücsülni.-mondta,miközben kinézett az ablakon.
-Értem és rendben.-bólintottam,majd egy nagyot nyeltem.

***

A nyüzsgő városban rengetegen voltak,de így is kitűntünk a tömegből a felszerelésünk miatt.Kézen fogva sétáltunk.Én nézelődtem,ugyanis születésem óta Seattleben laktam,de soha nem jártam még azon a részén.A nagy bámészkodás közepette valaminek vagy inkább valakinek nekimentem.Elengedtem Aaron kezét,hogy a hajamat ki tudjam söpörni az arcomból,így meg tudjam nézni,kinek mentem neki.Gyönyörű,ragyogó kék szemek,fekete félhosszú haj,hófehér fogak,elképesztően helyes mosoly és tetoválás rengeteg mennyiségben.
-Elnézést!Én..csak nagyon elbámészkodtam és nem vettem önt észre.-körülbelül 2-3 évvel lehetett idősebb tőlem,de én magáztam.
-Semmi baj. De miért magázol? Körülbelül egyidősek lehetünk.-mosolygott."Ááá!Tudtam,hogy megjegyzi.."
-Igen,persze. Bocsi.-éreztem,hogy vörös pír kúszik az arcomra,és olyan érzésem volt,mintha a fejem hirtelen lángra kapott volna.
-Elpirultál.-mosolygott,majd az arcom felé bökött."Hihetetlen!Ez a srác mindent észrevesz?"
-Elnézést.-hajtottam le a fejem zavaromban.
-Megint.Figyelj csak,megtudhatnám a neved?-mosolygott rám piszok helyesen.
-Nancy vagyok.-motyogtam.
-Örülök Nancy.Én Andy vagyok. Andy Biersack.-fogta meg a kezem,majd megrázta.A vezetékneve hallatán felemeltem a fejem és riadtan néztem rá.
-Azt mondtad Biersack?
-Igen,miért?-döntötte oldalra a fejét.
-Csak...-éppen mondani akartam neki,hogy engem is úgy hívnak,amikor Aaron odalépett mellém és Andy tekintetébe fúrta a pillantását.
-Hé haver!Mit akarsz a barátnőmtől?-lökte meg Andy mellkasát.
-Ez az alak a pasid?Hány éves vagy ember? 15-16? - nézett rá flegmán.
-20.De nem tetszik a stílusod.Visszavehetnél!-láttam Aaron arcán,hogy kezd ideges lenni.
-20..? Nem is látszik. És te Nancy?Mennyi vagy?-nézett rám mosolyogva.
-Ugyanannyi,mint Aaron.-motyogtam,majd dobtam felé egy halvány mosolyt.
-Én 23 vagyok.-kacsintott,mire megint elpirultam.
-Figyelj Aaron,mindjárt megyek!Várj meg!-néztem rá a szőke srácra,aki kelletlenül elballagott,de a szemét rajtunk tartotta.
-Remélem még találkozunk.Mit szólnál ha ma este eljönnél velem vacsorázni?-csillogtak a szemei.
-Persze,szívesen!-"Hogyan is mondhattam volna neki nemet?"
-Rendben.Akkor 8-ra érted megyek.Hová is?
-Ööö...add meg a számodat és hívlak.Majd a telefonban elmondom a címemet.-mosolyogtam.
-Oké,akkor szia.-puszilta meg az arcomat,én pedig totálisan zavarba jöttem.Még néztem,ahogy lekanyarodik egy sarkon,majd Aaronhoz mentem.
-Kicsodálkoztad magad?-kérdezte hűvösen.
-Mi bajod van?Csak nem féltékeny vagy?-a nevetőráncok összeszaladtak a szememnél.
-Ch!Álmodozz csak!-ez a hirtelen flegmaság nem tetszett.Nem igazán értettem az okát,de nem is érdekelt.Az út hátralevő részében rám se nézett.
-Hűha!Itt lakik Darcy?-bámultam a nagy palotaszerű házat,ami előtt megálltunk.
-Ja. Nem nagy szám.-"Még hogy nem nagy szám..akkor bizonyára ő is ilyenben élhetett.."A ház kertjében sok tuja állt,egy fehér kerítés vette körül az egészet.A palota színe halvány rózsaszín volt és gyönyörű boltíves ablakai voltak.Aaron benyomta a csengőt,mire egy női hang szólt bele.
-Ki az?
-A mikulás.-szólt bele Aaron.
-Aaron?-kérdezett vissza enyhe meglepettséggel a hangjában.
-Ki más?
-Akárki is vagy,ez nagyon rossz vicc.Aaron meghalt.-csuklott el a hangja.
-Ha beengedsz,elmagyarázom.-erre a mondatra egy csippanás hallatszott és a kapu kinyílt.Aaron lassan lépkedett,én pedig utána.Időm nem volt körülnézni,mert nem akartam lemaradni.Az előttem sétáló fiú lazán bement a házba,én kicsit félve,de követtem.A lépcső tetején ott állt egy vékony törékeny lány,és megdöbbent arccal nézett minket.
-Szia.-mosolygott rá Aaron.A lány a szájához kapta a kezét,majd elkezdett hátrálni,ahogy Aaron felfelé haladt a lépcsőn.-Jó figyelj,mindent megmagyarázok és ne aggódj,nem bántalak!-nyugtatta volna meg,de a lány elájult,amint Aaron felért hozzá a lépcső tetejére.

***

-Mi?Szóval olyanok vagytok,mint a Holló című filmben Eric Draven?Feltámadtok és bosszút álltok azon,aki az életetek során ártott nektek?-nézett ránk Darcy felváltva.
-Majdnem.Csak mi nem megyünk vissza a sírunkba,miután elvégeztük a munkát.Főleg,hogy el sem temettek minket.-magyaráztam neki.
-Akkor a hullaházból szöktetek meg?-kérdezte újra.
-Igen.-bólintott Aaron.
-Apám!Tisztára,mint valami rossz zombi horror.-fintorodott el.Aaron ránézett a lányra,majd találkozott a tekintetük.
-Darc,figyelj. Vigyáznunk kell rád! Nem mehetsz el ebből a házból egyedül.Csak velem vagy Nancyvel.Megértetted?-fúrta a tekintetét Darcyébe,aki meghökkenve bólogatott.Olyan volt,mintha a szemében egy csöppnyi félelem keveredett volna értetlenséggel.Talán Aaron nem volt ilyen vele,és ez meglepte.
-Akkor most maradj itt Nancyvel,nekem van egy kis elintéznivalóm.Majd jövök.-állt fel,leviharzott a lépcsőn és kettesben maradtam Darcyval.
-Szóval...te és Aaron...együtt vagytok?Mármint..síron túli szerelem? Vagy valami...-a lány elfintorodott,ahogy belegondolt ebbe.
-Mondhatjuk így is.-mosolyogtam rá bátorítóan,mire visszatért az arcába a piros pír.-Figyelj,kérhetnék egy szívességet?-jutott eszembe hirtelen az esti randim.
-P-persze..Miről lenne szó?-érdeklődött.
-Tudod találkoznom kéne egy sráccal ma és abszolút nem tudom,hogy mit is kéne felvennem,hogy kellene kinéznek,és még a címet is el kéne mondanom neki telefonban,hogy ide jöjjön értem.Segítenél?-eléggé zavarban voltam,de úgy gondoltam,hogy ő tud nekem segíteni ilyenben. Elvégre ő is lány.
-Hogyne!Milyen a srác?-mosolyodott el,majd a ruhásszekrényéhez lépett.Kinyitotta azt és temérdek szebbnél szebb ruha tárult elém.
-Magas,fekete hajú,gyönyörű kék szemekkel,pár piercinggel..szóval tökéletes.-magyaráztam,majd törökülésben leültem az ágyára.
-Milyen ruhákat szeretsz?A mini,testhez feszülőset vagy a szolid lazát?-nézegette a ruhákat,majd néhányat kipakolt az ágyra.
-Igazából nagyon szeretem a fekete csipkés ruhákat.Mindig is szerettem volna olyat hordani,de nem volt rá lehetőségem.-magyaráztam neki,mire bólintott és félig belebújt a szekrényébe.Végül elővett egy nagy dobozt,amit belepett a por.
-Na jó,ezt még anyukámtól kaptam,de nem hordtam soha,mert nekem nem tetszett,de nem akartam megbántani.-leemelte a doboz tetejét,és kivette belőle a benne lapuló fekete anyagot.A szám is tátva maradt.A ruha egyszerűen meseszép volt.Az ujját fekete csipke díszítette.Deréktól fölfelé egy fűző-szerűség díszelgett,az alja pedig egészen a földig ért.
-Darcy!Ez gyönyörű!-csillant fel a szemem,mire ő rám mosolygott.
-Menj,tusolj le,moss hajat,aztán megcsinállak a randidra.-irányított a fürdőszoba felé.Úgy tettem,ahogy ő mondta.A fürdőszobája hatalmas volt,csakúgy,mint a ház többi része is.Lehámoztam magamról a ruháimat,majd megnyitottam a vizet.Halk,megnyugtató csobogással folyt.Beléptem a zuhanykabinba és hagytam,hogy a forró víz égesse a bőrömet.Amikor kiléptem a kabinból,magamra tekertem az elkészített törölközőt és kiléptem a helyiségből.
-Na végre!Gyere!Vedd fel ezt,amíg megcsinálom a hajad és a sminked.-adott a kezembe egy fürdőköpenyt.Fölvettem,majd leültem a fésülködő asztal elé.Darcy megszárított a hajamat,majd kivasalta.A sminkemben a fekete és a lila színek kombináltak.Egyszerűen gyönyörű lett.Darcy nagyon értett a szépséghez,elvégre ő is nagyon szép volt.
-És most pedig telefonálj!-nyomta a kezembe a mobilját,majd elém tartott egy papírt,amire rá volt írva az utca és a házszám.Beírtam Andy telefonszámát,majd rámentem a hívásra.Hosszasan kicsöngött.Már éppen le akartam tenni,amikor végre felvette.
-Halló?-szólt bele.Rekedtes hangjától úgy éreztem,mintha apró elektromos lábú pókok szaladgálnának a hátamon.
-Sz-szia Andy!Nancy vagyok.-mutatkoztam be illedelmesen.
-Á,Nancy!Hogy vagy?-hallottam a hangján,hogy mosolyog.
-Köszi jól.Akkor tudsz jönni?-kérdeztem kicsit bizonytalanul.
-Persze,de hová is?-lediktáltam neki a címet,majd elköszöntünk egymástól és Darcy felé fordultam.Az arcomon két kilométeres mosoly feszített.
-Nagyon boldog vagy.-kuncogott.Én csak elpirultam,majd leültem vissza a tükör elé és csodáltam Darcy művét.
-Na akkor most jön a fénypont.Vedd fel a ruhádat.-nyújtotta felém a fekete darabot.Izgatottan bújtam bele,majd felvettem hozzá a fekete csipke kesztyűt,végül pedig a magassarkút.Mindeközben megfordult a fejemben,hogy vajon nem néz-e brutálisan hülyének Andy,ha ilyen göncben meglát,de elhessegettem ezt a gondolatot.
-Hogy nézek ki?-néztem végül bátortalanul a stylistomra.
-Gyönyörű vagy!-mondta boldogan,de akkor csengettek.-Hű!Ez ő lesz!Gyere!-vonszolt maga után,és igyekeztem tartani vele a lépést,végül elengedtem a kezét és lassan,de biztosan közelítettem meg a lépcsőt.Hallottam,hogy Darcy a kaputelefonban beszélget valakivel.Nem figyeltem arra,hogy mi mondd,mert arra összpontosítottam,hogy el ne bukjak a szoknyámban.
-Gyere Nancy!Már várnak rád!-kiáltotta.Erre felkaptam a fejemet és megszaporáztam a lépteimet.Az ajtóban megláttam ŐT!Csupa nagybetűvel.Andy annyira tökéletes volt.Zakó volt rajta,alatta fehér ing,és egy piros nyakkendő.
-Hű!Te igazán...gyönyörű vagy!-mosolyodott el.
-Ugyan!Ezt mind Darcynak köszönhetem.-néztem hálásan a lányra,majd amikor végre leértem a lépcsőn,Andy mellé léptem.
-Mehetünk?-nézett rám ragyogó szemekkel.
-Persze.Csak egy pillanat.-azzal visszaléptem Darcyhoz.-Vigyázz magadra!Aaron nemsokára jön.Senkit ne engedj be,hacsak nem Aaron vagy én jöttünk,oké?-néztem a szemébe.Ő bólintott,rámosolyogtam,majd megöleltem.-Akkor szia!-intettem mosolyogva.
-Sziasztok!Jó szórakozást!-integetett,majd becsukta az ajtót,mi pedig elindultunk Andy kocsija felé.Egy fekete Coguar várakozott a ház előtt,amitől elállt a lélegzetem.Csodálatos estének néztünk elébe.

to be continued...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése